Współpraca

Tu jesteś:Współpraca
Współpraca 2017-12-12T16:59:35+00:00

Jesteśmy Asia i Kondi. I mamy kota na punkcie podróży!
Bloga „Byłem tu. Tony Halik.” prowadzimy od 2009 roku. Poświęcony jest przede wszystkim naszym podróżom w różne zakątki świata. Nasz ulubiony kierunek podróży to Azja, zwłaszcza subkontynent indyjski i wyspy Japonii, ale odwiedziliśmy także Nepal, Chiny, Singapur, Malezję, azjatycką część Rosji – w tym AłtajBajkał, gdzie dojechaliśmy pociągiem kolei transsyberyjskiej. Czterokrotnie odwiedziliśmy też Amerykę Północną (USA + Kanada), a dwa lata temu po raz pierwszy także Amerykę Południową – odkrywaliśmy uroki Brazylii, z krótkimi wypadami do ArgentynyParagwaju. Staramy się także regularnie poznawać piękną Europę.

Zespół 30 grot ze świątyniami buddyjskimi i hinduistycznymi w Adźancie.

Do tej pory odwiedziliśmy:

Anglia, Argentyna, Austria, Białoruś, Belgia, Brazylia, Bułgaria, Chiny (ChRL), Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Francja, Grecja (gracja lądowa, Kreta, Santorini, Zakynthos, Kefalina, Meteory), Hiszpania (Hiszpania lądowa, Tabarka, Majorka), Holandia, Indie, Irlandia, Japonia, (Honshiu, Kiusiu, Okinawa, Sakurajima, Naoshima, Yakushima, Tashirojima), Kanada, Katar, Korea Południowa, Macedonia, Malezja, Niemcy, Nepal, Paragwaj, Portugalia (lądowa i Madera), Rumunia, Rosja (szlak transsyberyjski od Moskwy po Bajkał, Petersburg), San Marino, Serbia, Singapur, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Turcja, Ukraina, USA (wschodnie i zachodnie wybrzeże), Włochy.

O czym piszemy:

Podróże opisujemy na blogu na bieżąco „z drogi” albo post factum, sukcesywnie uzupełniając stronę o kolejne relacje i galerie zdjęć. Pojawiają się także posty o kulturze krajów, które odwiedziliśmy – najczęściej dotyczą naszych pozostałych pasji: kulinariów, filmu, literatury i fotografiki.

Możliwości współpracy:

Jeśli spodobały Ci się nasze zdjęcia, teksty lub filmy (btth.tv) i chcesz je wykorzystać.

UWAGA! Za wykorzystanie bez wcześniejszej umowy zdjęcia (w jakiejkolwiek formie), tekstu lub filmu (poza dozwolonym prawem cytatu) będziemy naliczać opłatę umowną w wysokości 1000€ (tysiąc euro) za każdy dzień i element naruszenia, począwszy od daty wykrycia, do czasu usunięcia naruszenia (np. w przypadku strony www jej wycofanie lub edycja, w przypadku materiałów drukowanych wycofanie nakładu). Opłata umowna nie zwalnia naruszającego z konieczności legalizacji poprzez wykupienie odpowiedniej licencji lub praw do publikacji. Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT.

Chciałbyś, abyśmy zrobili pokaz slajdów z naszym niepowtarzalnym „halikowym” komentarzem.

Przykładowe tematy slajdowisk nt. Japonii:

• Japonia: w krainie wulkanów i onsenów (relacja z podróży po Japonii ze szczególnym uwzględnieniem wspinaczek na wulkany i miejsc z gorącymi źródłami);
  • Japonia? Naturalnie! (relacja z podróży po naturalnych zakątkach Japonii – m.in.: makaki żyjące na zboczach gór, czy kąpiące się w gorących źródłach, sarny, białe węże, kocia wyspa, trekking po parku Jigokudani, po górach Kuramayama i Takasakiyama, wulkanach Fuji i Sakurajima);
  • Świt w chmurach. Fotoreportaż ze wspinaczki na Fuji – najwyższy wulkan Japonii;
  • Sushi oczami i językiem (fotoreportaż z aukcji tuńczyków i  największego na świecie targu ryb i owoców morza, aż po moment, gdy sushi ląduje na talerzu);
  • 101 ziarenek ryżu. Znaczenie szczegółu w japońskiej sztuce kulinarnej (kulinarna podróż po Japonii);
  • Japonia kwitnąca (fotoreportaż z kwitnienia wiśni, śliw, kamelii tsubaki i innych japońskich kwiatów);
  • Szlakiem świątyń. Shintōistyczne i buddyjskie świątynie Japonii;
  • Szlakiem japońskich zamków (w tym Himeji w czasie i po renowacji, która zakończyła się w 2015 roku);
  • Ōbon – japońskie święto dusz (wspomnienia z obchodów Ōbon w najstarszej świątyni buddyjskiej Japonii, Shintenō-ji);
  • Japonia elegancko (o wielodaniowych posiłkach japońskich w towarzystwie maiko – kandydatek na gejsze).

Japonia mapka zwierzaki

Chciałbyś zaproponować nam napisanie artykułu (w wersji pl/eng) na temat zrealizowanych podróży, planowania samodzielnej wyprawy, o tym, jak trudno jest się uczyć japońskiego (lub nt. bezpieczeństwa sieci, czy mineralnych/polimerowych kompozytów budowlanych >> profil Google Scholar dr inż. Asi).
Masz pomysł, który może nas zainteresować (chętnie uczestniczymy w projektach niekomercyjnych, obejmujących np. patronaty imprez i akcji internetowych).

Reklama

Jeśli interesuje Cię reklama na naszym blogu, napisz wiadomość z propozycją. Jesteśmy otwarci na różne formy promocji produktów, które pasują do profilu tego bloga, w tym: recenzje, konkursy, akcje specjalne. Może to być współpraca stała i/lub jednorazowa.

Sponsoring

Z chęcią przygarniemy sponsorów naszych kolejnych wypraw i/lub sprzętu do tych wypraw koniecznego!

Chciałbyś zobaczyć i zarejestrować świat z lotu ptaka? A może pokazać coś z innej perspektywy?

Posiadamy Świadectwo Kwalifikacji UAVO (operatora bezzałogowego statku powietrznego) i możemy wykonywać komercyjne loty w mieście jak i poza nim. Dysponujemy profesjonalnym sprzętem (S900 + A6300, Mavic Pro) i oprogramowaniem (Adobe Creative Cloud). Możliwe jest nawiązanie współpracy w zakresie dostarczenia i obróbki materiału wideo i/lub fotograficznego. Zapraszamy do kontaktu.

Chcesz dołączyć do naszej kolejnej wyprawy…

…skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub poprzez wiadomość na Facebooku.

Napisz do nas

Do tej pory współpracowaliśmy z:

Udział w projektach niekomercyjnych:

Projekt Fundacji Krzewienia Kultury Japońskiej Sakura.

Jako uczestnicy kursów jęz. japońskiego Fundacji Sakura, ufundowaliśmy drzewko – japońską wiśnię Prunus serrulata-Kanzan, którą posadziliśmy podczas pikniku „Hanami 2013” na Polach Mokotowskich w Warszawie (Aleja Sakurkowa na mapie).

Moja sakura

Asia z naszą sakurą Prunus serrulata-Kanzan, Warszawa,
13 maja 2013 [fot. Fundacja Sakura]

Patronat:

Patronat medialny nad wyprawą Jolki i Baśki w peruwiańskie Andy biorącej udział w konkursie w ramach IV edycji Memoriału Piotra Morawskiego „Miej Odwagę”.
Patronat medialny nad warszawskim Festiwalem Kultury Japońskiej – Hanami 2015.
Patronat medialny nad kampanią crowdfundingową na rzecz nowo powstającej krakowskiej kawiarni typu neko cafe.